اخبار و رسانه, اخبار والیبال بانوان

نخستین تمرین تیم ملی نوجوانان دختر در ناخون پاتوم

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران نخستین جلسه تمرینی خود را در شهر ناخون پاتوم تایلند میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار کرد‌.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اولین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران امروز (جمعه ۱۳ خرداد) در سالن مدرسه والیبال ناخون پاتوم تایلند برگزار شد.

ملی‌پوشان پس از گرم کردن، تمرینات انفرادی شامل پاس و توپ گیری، اسپک‌های روی تور، دریافت سرویس و فری بال را انجام دادند. در ادامه در قالب دو تیم شرایط مسابقه را تمرین کردند.

با توجه به هوای شرجی تایلند انتظار بر این بود که سالن تمرینی مناسبی در اختیار تیم‌های شرکت کننده قرار بگیرد اما سالن در نظر گرفته شده نور کمی داشت و به شدت گرم بود. سیستم سرمایشی سالن دو پنکه بزرگ کنار زمین بود که تاثیری در محیط نداشت.

ملی‌پوشان در زمان استراحت‌های خود سعی می‌کردند در جایی بنشینند که باد پنکه به آنها بخورد.

تیم ملی که پنجشنبه شب، ۱۲ خرداد به ناخون پاتوم محل برگزاری قهرمانی آسیا رسید، قرار است قبل از آغاز رقابت‌ها بازی دوستانه‌ای را با تیم نوجوانان تایلند انجام بدهد.

ایران که هفتمین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند، با ازبکستان، تایلند، استرالیا و کره جنوبی هم‌گروه است و در دیدار افتتاحیه ۱۶ خرداد به مصاف استرالیا می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 16 =